خیابان "مدرس" باید به پیاده‌رو تبدیل شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

سرهنگ غلامرضا امیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، با اشاره به وجود مشکلات بسیار در حوزه معابر مرکزی شهر کرمانشاه اظهار کرد: این معابر به هیچ عنوان جوابگوی حجم بالای ورودی خودرو به آن نیست.

وی تصریح کرد: این مسئله موجب افزایش بارترافیکی در این منطقه شده که به ناچار اجرای طرح زوج و فرد خودروها در راستای روان سازی ترافیک این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

امیدی با ارائه پیشنهاداتی برای کاهش ترافیک بافت مرکزی شهر کرمانشاه، تصریح کرد: در فاز اول و به منظور رفع مشکل ترافیکی این منطقه باید مسیر میدان آزادی تا چهار راه اجاق فقط محل تردد وسایل حمل و نقل عمومی شده و از ورود خودروهای شخصی به این قسمت جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: پیشنهاد اجرای این کار به شهرداری داده شده و امیدواریم این معبر در آینده ای نزدیک فقط محل عبور خودروهای حمل و نقل عمومی شود.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورت احداث مترو در مسیر میدان آزادی تا میدان فردوسی نیز در سالهای آینده تمام معابر در این محدوده باید تبدیل به پیاده رو شود.

امیدی در ادامه احداث تقاطع را نیز یکی از راهکارهای رفع گره های ترافیکی شهر عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر پنج تقاطع مصوب شورای ترافیک برای شهر کرمانشاه داریم.

به گفته امیدی تقاطع گلها (ده مجنون)، وکیل آقا، آزادگان، میدان سپاه و تقاطع امام (ره) در این شورا به تصویب رسیده که عملیات اجرایی برخی از آنها آغاز شده، اما به دلیل مشکلات مالی روند احداث و اجرای آنها به کندی پیش می رود.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه از وجود گره ترافیکی در میدان فردوسی نیز خبر داد و اظهار کرد: قطعا با تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس و ساکن شدن خانوارهای زیادی در این قسمت از شهر مشکلات ترافیکی بیشتر خواهد شد که ضرورت دارد از هم اکنون در خصوص آن چاره اندیشی شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com